İhtiyacınız olan ders notuna hızlıca ulaşabilmek için ders kodunu "Hızlı Arama" kutucuğuna yazarak aratabilirsiniz.

Konuyu Değerlendir
  • 4 Oy - 4.5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gmail Hesabına Okul E-Mail Sistemi Nasıl Eklenir?
#1
  • Aşağıdaki adımları üniversitenizin size vermiş olduğu bilgiler eşliğinde doldurarak Gmail uygulamasına girerek Üniversite E-Mailinize ulaşabilirsiniz.
  • Aşağıdaki örnekler İYTE Mail Sistemi referans alınarak verilmiştir.

Öncelikle Gmail uygulamasına giriş yapınız.

1.

 [Resim: p53Qor.png]

2.
[Resim: kMzPgq.png]

3.
[Resim: NLBQ4a.png]

4.
[Resim: anQZD4.png]

5.
[Resim: YdLGJ2.png]

6.
[Resim: 86vyQn.png]

7. Aşağıdaki "Sunucu" kutucuğu üniversitenizin size verdiği bilgiye göre doldurulmalıdır.
[Resim: DObv9o.png]

8.
[Resim: mXy958.png]

9.
[Resim: EOd1pz.png]
  • Tüm ayarların yapılmasına rağmen mail gönderme veya almada sorun yaşayanlar aşağıdaki adımları takip ederek sistemlerini doğrulamalıdır.



1. Gmail uygulamasını açarak sol üstteki 3 çizgi işaretine tıklayınız ve aşağıdaki "ayarlar" sekmesine giriş yapınız.
[Resim: jqO71L.jpg]

2. Sayfanın en aşağısındaki "Sunucu ayarları" kısmındaki "Gelen ayarları" ve "Giden ayarları" seçeneklerine sırasıyla tıklayarak "Sunucu", "Bağlantı noktası" ve "Güvenlik türü" kutucuklarının fotoğraftaki gibi doldurulduğundan emin olunuz.
  • Gelen Ayarları:
[Resim: BOQB6M.jpg]
  • Giden Ayarları:
[Resim: odWM89.jpg]
Bilgi güçtür.
Alıntı


Foruma Git:


Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi